Hulp nodig? Lukt het niet om het cliëntenportaal geactiveerd te krijgen?

  • Loop alle stappen in handleiding nog een keer goed na, deze vind je hier terug op de PSW Toolbox
  • Raadpleeg eerst een collega, LAO-er of COV ambassadeur
  • Kom je toch niet verder, dan kan de LAO-er of COV ambassadeur extra hulp inschakelen van Functioneel Beheer Care4 (ECD). Klik hieronder voor de vervolgstappen

 

Wanneer je melding gaat sturen richting Functioneel Bbeheer, zorg dat je zoveel mogelijk informatie vermeldt, zo kan jij als medewerker, maar ook de gebruiker sneller geholpen worden

  1. Welke stappen heb je zelf al gevolgd?
  2. Collega, LAO-er of COV ambassadeur geraadpleegd?
  3. Welke foutmelding zie je zelf?
  4. Welke foutmelding staat er bij de gebruiker op het scherm? Eventueel een screenshot mogelijk?
  5. Wat voor soort apparaat (PC, Tablet, Telefoon) wordt er gebruikt?
  6. Is dit een privé computer of een computer van het werk?
  7. Welke internetbrowser wordt er gebruikt?
  8. Is de browsercache/internetgeschiedenis al een keer opgeschoond?

Stuur je melding via een ticket naar Ictivity, zij zetten de melding op naam van Functioneel beheer.
Weet je niet hoe je een melding kan sturen naar Ictivity? Klik dan hier.